ائلمانائلمان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات پسرم ائلمان

هفته 33 پسرم

1393/4/6 22:29
نویسنده : آنا
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ائلمان من دیگه برا اومدنت چیزی نمونده فدات شم خیلی خوشحالم منتظرم زودی ببینمت چند روزه دیگه سیسمونیتم میاد میچینیم راستی خاله سهیلا یعنی خاله من برات ی کت خوشگل بافته ما هم خریدامونو تموم کردیم دیگه کم کم ساک بیمارستان اماده میخوام بکنم 9 میرم برا چکاب ببینم چقد بزرگ شدی مامانی زیاد سنگین نشدم همه کارامو خودم میکنم مامان زرنگ داریا اما شما هم پسر خوبی هستی زیاد اذیتم نمیکنی

پسندها (1)

نظرات (3)

mahasa
8 تیر 93 22:57
یه نی نی نانازی دارید به منم سر بزنید و نظر بدید خوشحالم می کنید
♥ معصومه مامان مهیلا ♥
10 تیر 93 3:01
سلام ریحانه جون خوبی خانم ؟چه خبرا پسرمون خوبه ؟چرا به وب ما سر نمیزنی و پیام نمیزاری ؟دیگه چیزی تا بغل کردن ائلمان نداری راستی دکترت کی برات وقت داده؟سلام به دختر عمو جان برسون بوووووووووووووووس سلام عزیزم خوبی والا زیاد وقت نمیکنم بیام حتما سر میزنم 20تیر منم میبوسمت مهیلا جون بزرگ شده؟
مامان سمیه
18 تیر 93 14:03
الهی عزیزم.به سلامتی.راستی معنی ائلمان چیه؟ قربون شما لطف دارین ی اسم ترکیه یعنی همانند مردم وای مبارکه گل پسرتونم بدنیا اومده خیلی خوشحال شدم به سلامتی